ZSŰRITAGOK

Az Év Webshopja verseny 2024 zsűritagjai

A változtatás jogát fenntartjuk!

Versenyszabályzat

Ballai Máté

Bács-Kiskun és Csongrád-Csanád vármegye digitalizációs „nagykövete”.
A régió IKT tanácsadója. A „Vállalkozz digitálisan” projekt keretében a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara égisze alatt 2016 óta:

1200+ KKV konzultáció, 700+ Webshop audit, 200+ tanácsadás, 150+ előadó rendezvényeken

Végzettségét tekintve MBA, IKT minőség- és projektmenedzser.

Részletes bemutatkozás

Az E-kereskedelem, a marketing, ERP bevezetés területén kiemelkedő tapasztalattal rendelkezik. Legnagyobb erényének azt tartja, hogy gyorsan ráérez egy vállalkozás digitalizációs lehetőségeire, és a lehető legegyszerűbb, és számára a leghasznosabb megoldást dolgozza ki annak megvalósítására.

Mobil: +3620/5822464
E-mail: ballaimate@ikttanacsado.hu
Instagram profilom: ballaimate

„Nem a legerősebb faj lesz a túlélő, nem is a legintelligensebb, hanem az, amelyik a leggyorsabban képes változni.”
Charles Darwin

 

Fő küldetésemről:

Bács-Kiskun és Csongrád-Csanád megye digitalizációs „nagykövete” vagyok: a régió IKT tanácsadója, amelyet a „Vállalkozz digitálisan” projekt keretében a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara égisze alatt jelenleg is díjmentesen végzek.

Végzettségemet tekintve Gazdasági informatikus, MBA IT projektmenedzser és közgazdász.

Az E-kereskedelem, a marketing, ERP bevezetés területén kiemelkedő tapasztalattal rendelkezem. Legnagyobb erényemnek azt tartom, hogy gyorsan ráérzek egy vállalkozás digitalizációs lehetőségeire, és a lehető legegyszerűbb, és számára a leghasznosabb megoldást dolgozom ki annak megvalósítására.

Célom a vállalkozások hatékonyságának növelése a digitalizációval.

2016 óta megállás nélkül segítek a régió KKV szektornak. A vállalkozásokat személyesen keresem fel, beszélgetek velük, megismerem a problémáikat, és miután megértettem őket, felvázolom számukra a digitalizációban rejlő lehetőségeiket.

Legyen 1 fős vállalkozó vagy éppen 249 főt alkalmazó ügyvezető, úgy gondolom, hogy mindenkiben ott rejtőzik egy kis „digitalizációs vállalkozó”.

Legnagyobb sikeremnek azt tartom, ha egy cég a bizalmába fogad, és a találkozást követően is bármikor felhívja és kikéri a tanácsaimat.

 

Az e-kereskedelmi ügyfeleim esetében mindenre kiterjedő auditot hajtok végre. Technikai elemzés. Ügyfél vásárlási mechanizmusának végig kisérése. Eladó hitelességének ellenőrzése. Hogyan lehet automatizálni és mit célszerű? Mi a leghasznosabb az ügyfélnek.

 

Hitvallásom: „Hiszek abban, hogy a jövő már itt van!” A 20 > 250.

Az elmúlt 10 év és a következő 10 évben, azaz ebben a 20 évben több ötlet, több innovatív megoldás született, mint az első ipari forradalom óta összesen. Mindennek a katalizátora és jelenleg már az alapja: a digitális transzformáció. 

A „Jövő már itt van” az összes előadásomban ezt az üzenetet próbálom átadni a közönség részére. Gondolkozzunk, tervezzünk előre, és kezdjünk már el végre „előre lépegetni”, mert ha nem, akkor rendkívüli módon lemaradunk. Közel 100 rendezvényen voltam már előadó.
A KKV kitörési pontjai: marketing, digitalizáció

 Civil szervezeti küldetéseim: a kecskeméti Digital Lions elnökeként a „rossz” digitalizáció ellen harcolok. A „rossz” digitalizáció, amikor olyanra használjuk az eszközeinket, ami csak az időnket viszi el, ami romboló. Rombolja a családokat, rombolja a kommunikációt, rombolja az összetartást. A klubunk alulról építkező kezdeményezés: a digitális függőséggel kapcsolatos kérdésekkel, problematikával foglalkozik.

Az IdeaFest program keretében zsűritag voltam Kecskeméten, ebben a versenyben fiataloknak (16-18 év) nyújtottam StartUP mentorálást

Kedvenc íróim: Frei Tamás, Rejtő Jenő

Érdeklődési körök: folyamatos önképzés, koronglövészet, utazás, labdarúgás, gazdaságpolitika

Rövid interjú velem:

Hogyan változott az online kereskedelem és milyen előnyei vannak az e-kereskedelemnek?

https://www.youtube.com/watch?v=BOugsfa5Wpg

Egy-két cikk, amit írtam:
https://blog.vallalkozzdigitalisan.hu/author/ballaimate/

Biros Levente

Biros Levente, aki vidéki cukrászból lett 1997-ben vállalkozó, aki a válságban egyszer már majdnem csődbe ment, de 2009-ben a mínusz negyven millióból egy szemléletváltással felállt, és idén már egy 5 milliárdos árbevételű, rendkívül nyereséges, etikus, pécsi székhelyű online céget, az Onlinemárkabolt Magyarország Kft-ét tudhatja magáénak. Cége a Forbs független listáján a 12. legnagyobb magyar tulajdonú webáruház.

Részletes bemutatkozás

Alapelve a „Mindig Többet Adni” a munkatársaknak, vevőknek, partnereknek, családnak, az országnak. Munkáját, társadalmi szerepvállalását, 2018-ban az „Év vállalkozója” díjjal is elismerték.

„Szemléletváltó” elnevezésű mentor programjában, saját hibáin, mostani gondolkodásmódján keresztül segít elakadt vállalkozóknak továbblépni a holtpontról.

Víziója, példát mutatni a Magyar vállalkozóknak egy etikus, magánéletben is tartalmas, színes, gazdag, SZABAD vállalkozói élethez.

2021 szeptemberében „Mindig Többet ADNI” címmel jelent meg életrajzi könyve, melyben 52 szemléletváltó tanulságon keresztül, kendőzetlenül beszél és beszéltet rögös, kudarcoktól is gazdagított életútjáról.

Levente három gyermek édesapja, akiknek főleg helyes értékrendet kíván átadni.

Csereklei Zoltán

Marketing, média és ekereskedelmi szakember. ÜZLETI coach, mentor. Sikeres vállalkozó.
Zoltánt 2022-ben PÉLDAKÉP DÍJJAL tüntették ki (Digital Hungary Példakép Díj).

Hitvallása: “MINDEN CÉG OLYAN, AMILYENNÉ A VEZETŐJE TESZI”

Részletes bemutatkozás

Zoltán a reklámiparban kezdte pályafutását, majd felépítette az 1 millió látogatót elérő Femcafe.hu női portált és megalapította a Femcafe INSPIRÁLÓ NŐK díjat. A médiavállalkozást eredményessé tette, majd egy sikeres exittel kiszállt a cégéből. Az exitet követően az ekereskedelmet választotta újabb cégépítési célpontjának Zoltán. Célkitűzése az volt, hogy a kismamáknak, kisbabás családoknak tudjon segíteni és megkerülhetetlen szereplője legyen a baba-mama szegmensnek. Cégével ezt gyorsan elérte, hiszen pár év alatt a Pelenka.hu piacvezető szerepet ért el a szegmensében. A vállalat minden számottevő e-kereskedelmi díjat megnyert és jelenleg meghatározó szereplője a hazai FMCG piacnak. A vállalat 2023-ban átvette és megújította a Beauty.hu webshopot is, amit szintén a piac meghatározó szereplőjévé kívánnak válni.

Továbbá Zoltán a felnőtt munkavállalók képzésére létrejött Ekereskedelmi Akadémia egyik alapítója, az E-Commerce Hungary elnökségi tagja, üzleti coach, számos rendezvény és szakmai konferencia előadója.

Dudás László

Nagyívű pályafutását 29 éve kezdte a Zepternél, ahol kitartó és céltudatos munkával lépésről-lépésre haladt előre. Tanácsadóként indulva a vállalati ranglétra összes fokát megjárta.
Ma már elmondható, hogy nemcsak a cég magyarországi karrierjének meghatározó egyénisége, hanem a Zepter hatalmas sikerű, világméretű brand-jének kialakításában is jelentős szerepet játszott. 2016 óta a vállalat magyarországi ügyvezető igazgatójaként dolgozik. Nevéhez fűződik a számos nemzetközi Zepter projekt és termékbevezetés mellett a Zepter Magyarország online értékesítési csatornájának menedzselése is.

Kováts Dániel

Kováts Dániel hét éven át volt a később Foodora márkanévre váltó Netpincér egyik ügyvezetője, vezetése alatt a társaság két akvizíció mellett, a cég informatikai hátterének teljes korszerűsítését is végrehajtotta, illetve felépítette a vállalat saját üzlethálózatát és logisztikai ágazatát.

Részletes bemutatkozás

Az Egyesült Államokban szerzett további üzleti tapasztalatok után, 2021-ben csatlakozott az eMAG cégcsoporthoz, ahol a román piacon elérhető, gyors futáros kiszállítást kínáló Tazz mobilalkalmazást működtető üzletágnál dolgozott, mielőtt a budapesti eMAG-leányvállalatnál megkezdte munkáját, mint Marketplace Chief Commercial Officer. Dániel CCO-ként arra törekszik, hogy bővüljön az eMAG Marketplace platform, de fontos számára a a kereskedőpartnerekkel való szorosabb együttműködés is.

Kulcsár István Róbert

Kulcsár István Róbert a Shoprenter egyik alapító-tulajdonosa. A cégnél, illetve elődjénél (WebShop-Experts) 17 év alatt több ezer webáruház megszületésében segédkezett vezető tanácsadóként. Ez idő alatt több száz élő, illetve online előadást tartott egyetemektől kezdve üzleti rendezvényeken át egészen a Shoprenter saját edukációs programjáig. Egyik megálmodója és szervezője Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényének, az Ecommerce Expo-nak. Az e-kereskedelem területén végzett evangelizációs tevékenységéért kollégai gyakran hivatkoznak rá Mr. Ecommerce-ként.

Naszádos Márk

Kommunikációs szakember. 2021 óta a FOXPOST marketing vezetője. Szakmai megközelítését erősen formálja a PR végzettség és a civil szektorban szerzett sok éves fundraising tapasztalat, valamint a márkák számára ma már elengedhetetlen bizalom- és közösségépítés fókuszú friendraising elmélet. A vállalkozások, a kereskedők akkor eredményesek, ha képesek érdekeltségi köreik, vásárlóik hozzáállására, igényeire rezonálni. Lehetőség szerint proaktív módon.

Részletes bemutatkozás

Azért vállalta a zsűrizést, mert a FOXPOST missziójában is megfogalmazza, hogy célja a kis- és középvállalkozásoknak lehetőséget biztosítani az egyszerűbb kereskedésre, igazodva szolgáltatásával a vállalkozók üzletviteléhez. Képessé tenni minden vállalkozót arra, hogy fel tudja venni a versenyt a nagyokkal is. Ehhez ők egy kedvező, a vásárlói igényekhez formált logisztikai megoldást tudnak biztosítani. Aminek alakításához például partnereikkel együttműködve folyamatosan auditálják a különböző, vállalkozások által a webshopjaikon ajánlott logisztikai megoldások megjelenítését.

A kommunikáció nem csak szavak megfelelő használata. Egy kereskedés / webshop szolgálja ki a vásárlók igényeit. Egyebek mellett az általa nyújtott (vagy közvetített) logisztikai megoldásait tegye könnyen elérhetővé vásárlói számára. Legyen a vásárlóknak egyszerű és támogató a vásárlási környezet. Márk erre vonatkozóan a csapatával az említett auditálásokból jelentős tapasztalatot szerzett. Ezt kívánja az Év Webshopja verseny résztvevői számára kamatoztatni.

Rédey Iván

E-kereskedelmi és kommunikációs szakember, szakmai konferenciák rendszeres előadója.

Küldetése a digitalizáció fontosságának és az e-kereskedelemben rejlő lehetőségeknek minél szélesebb körű terjesztése. 20+ éves marketing és értékesítési területeken szerzett tapasztalatokkal rendelkezik. Nyelvismeretének köszönhetően otthonosan mozog a CEE régió országaiban. Többek közt FMCG vállalatoknál (Unilever, Heineken, Pepsi) szerzett tapasztalatai után 2016-ban a folyamatosan fejlődő online világra váltott. 

Részletes bemutatkozás

2016 és 2018 között a mall.hu webáruház ügyvezetője volt. Ezt követően több e-kereskedelmi projektben is részt vett, de az offline világgal eközben sem hagyott fel. Évekig a KOMETA marketingigazgatója volt, és közben dolgozott a Dataweps sikeres magyarországi bevezetésén, amely azóta már az Árukereső részét képezi. Jelenleg a shoptet.hu, a régió piacvezető webáruház szolgáltatójának magyarországi csapatát vezeti.