RÓLUNK

Ismerj meg minket!

Mi vagyunk a Az Év Webshopja csapata és célunk, hogy 2022-ben az eddigi legsikeresebb
Konferenciát és Versenyt hozzuk létre!

„Szia! Én Rácz Péter vagyok Az Év Webshopja Konferencia és Verseny alapítója. 2017-ben szerveztük meg az első rendezvényünket, ami óta sok tanulsággal és sikerélménnyel gazdagodtunk. Visszatekintve ezek nagyban hozzájárultak, hogy mára már egy olyan rendezvényt hozhassunk létre, melynek konferenciáján ország szinten elismert szakmai előadóktól tanulhatunk és versenyén pedig a legkiemelkedőbb webáruházak mérettetik meg magukat.

Volt már rezdezvényünk a Sofitel Hotelben és a Spoon Hajón is, viszont idén az Elte Egyetemi Kongresszusi Központban, exkluzív környezetben adunk helyet a Konferenciának és a Díjátadó Gálavacsorának is.

Célunk, hogy a piacon megtalálja minden webáruház a számítását, márkaismertségre, ügyfélszerzésre tudja használni a versenyt úgy, hogy elismerésben részesülhet és értékes nyereményekkel távozhat.”

Rácz Péter
alapító

RÓLUNK

Ismerj meg minket!

Mi vagyunk a Az Év Webshopja csapata és célunk, hogy 2022-ben az eddigi legsikeresebb
Konferenciát és Díjátadó Gálát hozzuk létre!

„Szia! Én Rácz Péter vagyok Az Év Webshopja Konferencia és Díjátadó Gála alapítója. 2017-ben szerveztük meg az első rendezvényünket, ami óta sok tanulsággal és sikerélménnyel gazdagodtunk. Visszatekintve ezek nagyban hozzájárultak, hogy mára már egy olyan rendezvényt hozhassunk létre, melynek konferenciáján ország szinten elismert szakmai előadóktól tanulhatunk és versenyén pedig a legkiemelkedőbb webáruházak mérettetik meg magukat.

Volt már rezdezvényünk a Sofitel Hotelben és a Spoon Hajón is, viszont idén az Elte Egyetemi Kongresszusi Központban, exkluzív környezetben adunk helyet a Konferenciának és a Díjátadó Gálavacsorának is.

Célunk, hogy a piacon megtalálja minden webáruház a számítását, márkaismertségre, ügyfélszerzésre tudja használni a versenyt úgy, hogy elismerésben részesülhet és értékes nyereményekkel távozhat.”

Rácz Péter
alapító

„Szia! Én Berta Gergő vagyok, Az Év Webshopja Konferencia és Verseny társtulajdonosa. 2017-ben egy saját webáruházzal nyertük meg a versenyt, azóta pedig a web és marketing ügynökségünk részvételével több ügyfelünk vihetett haza dobogós díjakat. A szakmában elért sikereinknek köszönhetően először a szakmai zsűri tagja lettem, majd a rendezvény marketing folyamatainak menedzselésébe is bevonódtam.

2022-re pedig Az Év Webshopja társtulajdonosa lettem. Új lendülettel, tervekkel és célokkal állunk a következő évtizedhez, hogy megvalósítsuk azt, amire a magyar webáruház tulajdonosok vágynak! Ez az egyetlen üzleti rendezvény, ahol a kicsi és az óriás webáruházak, az újak és a régi motorosok is azonos eséllyel indulnak.

Rendezvényünknek két divíziója van:

1. Divízió: kiállítói tér, kb. 25 szponzorral, a piac legjobb cégeiből, a nap során 8 szakmai előadással, 600+ fős vállalkozói részvétellel.

2. Divízió: Magyarország legnagyobb webáruház versenye, ahol egy külsős 10 fős szakmai zsűri értékelései alapján a Díjátadó Gála keretében adjuk át a 12 db kategória nyertesnek szánt szánt díjakat, majd a Gálavacsorán Gundel Takács Gáborral és a Dumaszínház humoristájával ünnepeljük.”

Berta Gergő
társtulajdonos

„Szia! Én Berta Gergő vagyok, Az Év Webshopja Konferencia és Díjátadó Gála társtulajdonosa. 2017-ben egy saját webáruházzal nyertük meg a versenyt, azóta pedig a web és marketing ügynökségünk részvételével több ügyfelünk vihetett haza dobogós díjakat. A szakmában elért sikereinknek köszönhetően először a szakmai zsűri tagja lettem, majd a rendezvény marketing folyamatainak menedzselésébe is bevonódtam.

2022-re pedig Az Év Webshopja társtulajdonosa lettem. Új lendülettel, tervekkel és célokkal állunk a következő évtizedhez, hogy megvalósítsuk azt, amire a magyar webáruház tulajdonosok vágynak! Ez az egyetlen üzleti rendezvény, ahol a kicsi és az óriás webáruházak, az újak és a régi motorosok is azonos eséllyel indulnak.

Rendezvényünknek két divíziója van:

1. Divízió: kiállítói tér, kb. 25 szponzorral, a piac legjobb cégeiből, a nap során 8 szakmai előadással, 600+ fős vállalkozói részvétellel.

2. Divízió: Magyarország legnagyobb webáruház versenye, ahol egy külsős 10 fős szakmai zsűri értékelései alapján a Díjátadó Gála keretében adjuk át a 12 db kategória nyertesnek szánt szánt díjakat, majd a Gálavacsorán Gundel Takács Gáborral és a Dumaszínház humoristájával ünnepeljük.”

Berta Gergő
társtulajdonos

Alapértékeink

MÁRKAÉPÍTÉS

A konferencián és a versenyen résztvevő cégek a megjelenésükkel aktívan hozzájárulnak imázsuk, ismeretségük növeléséhez. A piac és a szakma krémjével találkozhatnak.

VERSENY

Évről-évre több száz webáruház méretteti meg magát a dobogós pozíciókért. Idén 12 díjat fogunk kiosztani 3 fő kategóriában: 30M Ft alatti nettó éves árbevételű webáruházak, 30 és 300M Ft közötti nettó éves árbevételű webáruházak, 300M Ft feletti nettó éves árbevételű webáruházak. A 3 dobogós hely, illetve egy különdíj kerül átadásra.

ÜGYFÉLSZERZÉS

Vállalkozóként a legfőbb célunk a növekedés és az egyre magasabb árbevétel elérése, megfelelő hányadú profit mellett. A rendezvényen fontos célként tűzzük ki, hogy a résztvevők új ügyfelekre, partnerkapcsolatokra és bevételekre tehessenek szert.

ELISMERÉS

A konferencián és a versenyen való részvétel mellé, további nyereményeket és megjelenési lehetőségeket biztosítunk, melyeket a résztvevő vállalkozások felhasználhatnak a közösségi média felületeiken, partnereik-ügyfeleik felé kommunikálhatják azokat. Nem beszélve a verseny nyerteseiről és a kiemelt szakmai előadókról, kiállítókról.

EXKLUZIVITÁS

Kiemelten fontos szempont nálunk, hogy a helyszín, a rendezvény és a megjelenés minősége az 5 csillagos színvonalat biztosítsa. Hiszen a minőség minden webáruház és termékei esetében az egyik legfontosabb.

Csapatunk

Akik nélkül Az Év Webshopja nem valósulna meg

Rácz Péter
Alapító

Berta Gergő
Társtulajdonos

Varga Edit
Projektvezető

Takács László
Projektvezető

Petrus Krisztina
Rendezvényszervező

Tóth Emese
Ügyfélszolgálat

Majer Bálint
Webfejlesztés

Baranyi Ákos
Online marketing

Kovács Péter
Online marketing