Az Év Webshopja verseny 2025 zsűritagjai

A változtatás jogát fenntartjuk!

Versenyszabályzat
Zsűriszabályzat

Angelus Barbara

Angelus Barbara az ISZT Nonprofit Kft, a .HU domain nyilvántartó marketing- és kommunikációs vezetője. A szervezet a legfelső szintű .hu névtérhez kapcsolódó domain nevek regisztrációjáért, adminisztrációjáért és a kapcsolódó műszaki infrastruktúra működtetéséért felel, franchise partnerei a .hu domain regisztrátorok.

Pályája nagy részében turizmusmarketinggel foglalkozott, először a Budapesti Turisztikai Hivatalban, majd a Magyar Turizmus Rt-nél. A 2000-es évek eleje óta szállodák márkaépítésére specializálódott, többek között a Parádsasvári Kastélyhotel, a Hertelendy Kastély, a Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace, a Budai Várban található Maison Bistro & Hotel és a Hard Rock Hotel Budapest hazai bevezetéséért és kommunikációjáért felelt. A Gundel marketing- és kommunikációs igazgatójaként többek között a legendás étterem 125 éves évfordulójának ünnepségsorozata kötődik a nevéhez. Szakmai tapasztalatát évek óta osztja meg a következő generációval, a Kodolányi János Egyetem Turizmus Tanszékén turizmusmarketinget és személyes márkaépítést tanított, óraadó tanára volt a Budapesti Corvinus Egyetem Tanszékének.

Ballai Máté

Ballai Máté vagyok, MBA, gazdasági informatikus, IKT tanácsadó, a KÉK Lukács magyar kozmetikai márka márkaépítője.
Több mint 1200 hazai KKV digitalizációs auditját végeztem el 2016 és 2023 között, 120 pontos saját checklistám alapján elemzem a webshopokat.
2020-ban az ITM-től kaptam elismerést a KKV-szektor digitális fejlesztéséért, 2024-ben Európa-bajnok IKT-tanácsadóként ismertek el.
Negyedszer zsűrizek az Év Webshopja versenyen – nem csak nézem, mit építettél, hanem értem is.

Hitvallásom: Nem az számít, mid van – hanem, hogy mivé válsz a folyamat során.

Csepregi Balázs

Csepregi Balázs, a SalesAutopilot.hu tulajdonosa és vezetője, két évtizedes tapasztalattal rendelkezik az online marketing és e-kereskedelem területén. A SalesAutopilot segítségével a magyar piac egyik kiemelkedő automatizált marketing- és értékesítési platformját hozta létre, amelyet számos webáruház és vállalkozás használ napi szinten. Az Év Webshopja konferencia zsűritagjaként Balázs szakértelmével, tapasztalatával és piacismeretével járul hozzá a legjobbak kiválasztásához, különös figyelmet fordítva az ügyfélélmény, a hatékonyság és az innováció szempontjaira, amelyek a modern e-kereskedelem alapkövei.

Csepregi Balázs a Budapesti Gazdasági Főiskolán végzett, 15 éve alapított társaságának vezetése és fejlesztése révén elismert marketing-automatizálási szakértővé vált. A munka mellett fontos számára a keresztény hit, cége honlapja szerint “a Bibliában hívő, élő hitű keresztény”. Elvégezte a Közép-európai Teológiai Akadémiát is.

Dévavári Dezső

Dévavári Dezső Balázs a ReachRise Digital Zrt. vezérigazgatója, amely az Olcsóbbat.hu és a Kirakat.hu ár-összehasonlító portálokat üzemelteti. 2012 óta dolgozik az online szektorban, kezdetben raktár-logisztikával és operációval foglalkozott, majd 2019-től vezeti az Olcsóbbat.hu-t. Tapasztalatait rendszeresen megosztja szakmai rendezvényeken, például az Ecommerce Expo-n és podcastokban, mint az OXO CoffeeBreak.

Dudás László

Nagyívű pályafutását 33 éve kezdte a Zepternél, ahol kitartó és céltudatos munkával lépésről-lépésre haladt előre. Tanácsadóként indulva a vállalati ranglétra összes fokát megjárta.
Ma már elmondható, hogy nemcsak a cég magyarországi karrierjének meghatározó egyénisége, hanem a Zepter hatalmas sikerű, világméretű brand-jének kialakításában is jelentős szerepet játszott. 2016 óta a vállalat magyarországi ügyvezető igazgatójaként dolgozik. Nevéhez fűződik a számos nemzetközi Zepter projekt és termékbevezetés mellett a Zepter Magyarország online értékesítési csatornájának menedzselése is.

Ipsits Anita

Ipsits Anita a Szafi Products Kft. ügyvezetője és társtulajdonosa, aki férjével együtt vezeti a 15 vállalatból álló cégcsoportot. Korábban a bankszektorban dolgozott, majd az egészségtudatos élelmiszerek iránti szenvedélye vezette a vállalkozói pályára. Munkáját számos díjjal ismerték el, többek között az „Év Leginspirálóbb Vállalkozónője” címmel. Aktívan szerepel a közösségi médiában, és elkötelezett az ételérzékenyek támogatása iránt.

Kováts Dániel

Kováts Dániel több mint 10 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik a technológiai alapú üzletek, különösen az e-kereskedelem és gyorskereskedelem területén. Hét éven át volt a később Foodora márkanévre váltó Netpincér egyik ügyvezetője, vezetése alatt a társaság két akvizíció mellett, a cég informatikai hátterének teljes korszerűsítését is végrehajtotta, illetve felépítette a vállalat saját üzlethálózatát és logisztikai ágazatát.

Részletes bemutatkozás

Az Egyesült Államokban szerzett további üzleti tapasztalatok után, 2021-ben csatlakozott az eMAG cégcsoporthoz, ahol a román piacon elérhető, gyors futáros kiszállítást kínáló Tazz mobilalkalmazást működtető üzletágnál dolgozott, mielőtt a budapesti eMAG-leányvállalatnál megkezdte munkáját, mint Marketplace Chief Commercial Officer. Itt Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi piacterének fejlesztésében vállalt kiemelkedő szerepet, több mint 10 millió termékre növelve a kínálatot. Jelenleg az Euronics, Transzformációs Igazgatójaként a cég modernizációjáért és hosszú távú projektjeiért felel. Vezetői tapasztalatai mellett gyakran tart előadásokat egyetemeken és szakmai rendezvényeken, és visszatérő zsűritagja az Év Webshopja Versenyének.

Dr. Krausz Miklós

Dr. Krausz Miklós ügyvéd, a VirtualJog alapítója, IT, adatvédelmi és adatbiztonsági szakjogász, közel 15 éves tapasztalattal rendelkezik az e-kereskedelmi jog területén, webáruházaknak szóló rendezvényeken rendszeres előadó.

Részletes bemutatkozás

Önálló ügyvédi praxisát 2018-ban indította el, és azóta sokezer webshop számára készített Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) és Adatkezelési tájékoztatókat, valamint sikeresen képviselte ügyfeleit számos internetjogi perben.

2019-ben elindította a VirtualJog legaltech alkalmazást, amely korszerű, automatizált jogi megoldásokat kínál e-kereskedőknek. A szolgáltatás gyorsan népszerűvé vált, és már közel 5000 weboldal használja naprakész ÁSZF és GDPR megfelelőség biztosítására.

Szakmai elismerései közé tartozik a VirtualJog számára elnyert Az Év Honlapja Különdíj (2021), valamint Az Év Honlapja pályázat első helyezése (2024) az Év Technológiai Megoldása kategóriában.

Kulcsár István Róbert

Kulcsár István Róbert a Shoprenter egyik alapító-tulajdonosa. A cégnél, illetve elődjénél (WebShop-Experts) közel 20 év alatt több ezer webáruház megszületésében segédkezett vezető tanácsadóként. Ez idő alatt több száz élő, illetve online előadást tartott egyetemektől kezdve üzleti rendezvényeken át egészen a Shoprenter saját edukációs programjáig. Egyik megálmodója és szervezője Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényének, az Ecommerce Expo-nak. Az e-kereskedelem területén végzett evangelizációs tevékenységéért kollégai gyakran hivatkoznak rá Mr. Ecommerce-ként.

Laczkovszki Gábor

A WiredSign Zrt. vezérigazgatója – nem technológiát fejleszt, hanem rendszert vált.

Pályáját UX területen kezdte, digitális transzformációval folytatta, ma pedig üzleti logikában gondolkodik. Több mint másfél évtizede segít rendszereket tervezni és működésbe hozni a pénzügyi, államigazgatási, e-kereskedelmi és jogi technológiai szektorban. Amit csinál, túlmutat az aláíráson: folyamatokat automatizál, döntéseket gyorsít, és felszabadítja az emberi figyelmet az adminisztratív terhek alól.

Részletes bemutatkozás

Szakmai fókusza a digitális transzformáció, UX/CX stratégia és a skálázható SaaS rendszerek. De a munkája mélyén ott van valami más is: egy meggyőződés, hogy nem csak jól működő rendszerekre van szükség, hanem olyanokra, amelyek mögött valódi érték áll.

Abban hisz, hogy a technológia nem azért van, hogy jobban nézzen ki, hanem hogy ne is kelljen tudni róla – és mégis működjön. Hogy minden, ami felesleges, eltűnjön, és amit meg kell tenni, az ne teher legyen, hanem egy természetes mozdulat.

Nem a legszebb szoftver megalkotása a célja. Hanem olyan rendszereké, amelyeket nem kell tanulni – csak használni.

Ez a munkája. Ez a szenvedélye. Ez ő.

Miklovicz Norbert

A Marketing112 alapítója. Kis- és középvállalkozási marketing tanácsadó és marketingstratéga. Fő erősségei: marketingtervezés, marketingstratégia, márkakommunikáció. Két könyve mellett ő a Magyar Marketing Fesztivál tulajdonos- főszervezője is, ami Magyarország legnagyobb, kkv-marketingtrendekkel foglalkozó üzleti fesztiválja.

Rácz Péter

A hazai e-kereskedelem elkötelezett nagykövete, a magyar áruházak mentora, a Complexpress ügyvezetője és tulajdonosa, aki 22 éve segíti a magyar webshopokat. Kreatív és innovatív szakértő, aki 19 éve egy új iparágat indított útra a kiszervezett logisztika, a fulfillment első hazai szolgáltatója, a Complexpress megalapításával. Az online áruházak egyedi rendezvényének, az Év Webshopja versenynek ötletgazdája és megvalósítója. A folyamatos fejlődés híve, tudásátadást célzó előadásaival rendszeres előadója az e-kereskedelmi konferenciáknak. Küldetése, hogy a hazai webshopok folyamatos képzésével és motiválásával a magyar e-kereskedelmi szektort eljuttassa a régió fejlettebb online áruházainak szintjére.

Tary-Szűcs Ivett

Tary-Szűcs Ivett a Háda-1 Kft. marketingmenedzsere, aki immár kilenc éve dolgozik a vállalatnál.
Felelősségi körébe tartozik a cég országos bolthálózatának és webshopjának teljes körű marketingtevékenysége, beleértve a márkaépítést, a kampánystratégiák kialakítását, valamint az online és offline csatornák összehangolt kommunikációját.

Munkája során számos online és offline kampányt koordinált országos szinten, és aktív szerepet vállal a Háda új, környezettudatos márkastratégiájának kialakításában is. Kommunikációs szemléletében kiemelt helyen szerepel az értékalapú tartalomépítés, valamint az edukációs célú vásárlói élménytervezés.

Részletes bemutatkozás

Az évek során tapasztalatot szerzett a márkamegújításban, szezonális kampányok irányításában, valamint webshopfejlesztési folyamatokban is. Kollégái egy elkötelezett, stratégiai gondolkodású szakemberként tekintenek rá, aki szenvedéllyel dolgozik azon, hogy a Háda a second hand szektor legmeghatározóbb, legmodernebb és leginspirálóbb piaci szereplőjévé váljon.

Mi alapján értékelünk?

A zsűri 8 fontos szempont mentén értékeli a nevezett webshopokat, amelyek a szakmai elvárásoknak megfelelően mérik fel a webáruház teljesítményét. Az értékelés átfogó, és nemcsak egy-egy részegységre, hanem a webshop összes aspektusára kiterjed.

Design

A zsűri azt vizsgálja, mennyire modern és trendkövető a webshop megjelenése. Fontos, hogy a színek és vizuális elemek támogassák a felhasználói élményt, és esztétikusan illeszkedjenek az oldal működéséhez.

Felhasználói élmény (UX)

Az értékelés középpontjában az áll, mennyire könnyen és kellemesen használható a webshop. A zsűri figyeli a navigáció egyszerűségét, a felhasználóbarát megoldásokat és azt, hogy az oldal mennyire képes bizalmat kelteni a vásárlókban.

Felület (UI)

A zsűri értékeli, hogy a webshop felülete átlátható, logikusan felépített-e, és minden eszközön (mobilon, tableten, desktopon) hibátlanul működik-e. Fontos, hogy a vásárlási folyamat egyértelmű és gördülékeny legyen.

Logisztikai megoldások

A webshop értékelésekor szempont, hogy milyen gyorsan, rugalmasan és kényelmesen kapja meg a vásárló a terméket. Előnyt jelent a többféle szállítási opció és az egyszerű, átlátható visszaküldési lehetőség.

Tartalommarketing, kommunikáció

A zsűri azt vizsgálja, mennyire informatívak és meggyőzőek a termékleírások, valamint hogy a tartalom mennyire használja hatékonyan a releváns kulcsszavakat. Fontos a világos, célzott és értékes kommunikáció.

Technikai megoldások

Az értékelés során a zsűri figyelembe veszi, hogy a webshop milyen innovatív technikai megoldásokat kínál. Ilyen lehet például a fejlett szűrés, egyedi kosárfunkciók vagy a biztonságos, modern fizetési lehetőségek.

SEO

A zsűri értékeli, hogy a webshop mennyire jól optimalizált a keresőmotorok számára. Fontos szempont a gyors betöltési idő, a mobilbarát kialakítás és a technikai SEO-megfelelés.

Értékesítési megoldások

A zsűri azt vizsgálja, milyen technikákkal ösztönzi a webshop a vásárlásokat és a kosárérték növelését. Ide tartoznak például a keresztértékesítési ajánlatok, akciók, hűségprogramok vagy egyéb ösztönzők.

Kategóriák

A versenyen 13 kategóriában jutalmazzuk a legjobbakat –
mindenhol díjazzuk az 1., 2., 3. helyezettet, és különdíjak is gazdára találnak.

Baba-mama, játék

Szépségápolás

Ruházat, munkaruházat, kiegészítők

Élelmiszer, étrendkiegészítő

Hobbi, könyv, játék, ajándék

Számítástechnika, elektronikai eszközök, GSM

Kutya, macska, kisállat

Irodaszer

Bútor, lakberendezés

Szerszám, barkács, gép, kert

Autó, motor, sportszer, túra

Háztartás, otthon, egészség

Egyéb

Miért lehetsz biztos benne, hogy egyenlők az esélyek?

Nekünk is érdekünk, hogy ez egy szakmailag megbecsült, korrekt verseny legyen. A szakmai zsűrit az ország legelismertebb cégek/szervezetek vezetői közül válogatjuk össze az elmúlt évek tapasztalata alapján.

Kategóriától- és árbevételtől függetlenül a zsűri pontosan ugyan azokat a szempontokat elemzi minden versenyzőnél, így a kisebb áruházak is ugyan azon előnyökkel indulnak, mint a nagyobbak. A zsűrizést egy saját fejlesztésű, zárt programban végezzük, melyben a transzparencia alapján nincs manuális módosítási lehetőség, továbbá szerződés köti a zsűritagokat és minket is a zsűrizést illetően.