A Hardbit Kft. és az iFinance Vállalati Pénzügyek Kft. együttműködése a webshopok számára nyújt komplex megoldásokat a vállalatirányítási rendszerek és az automatizált könyvelés terén. A két cég célja, hogy a kis és közepes vállalkozások is hozzáférjenek olyan technológiai eszközökhöz, amelyek megkönnyítik a napi működést, adatvezérelt döntéseket tesznek lehetővé, és növelik a hatékonyságot.

Magyarországon több mint 35 ezer webshop működik, ami miatt a piac telített, és a versenyben azok maradnak fenn, akik felzárkóznak a technológiai trendekhez. Jelenleg sok webshop szigetszerű rendszerekkel dolgozik, amelyek nem nyújtanak valós idejű adatokat, ezért a döntéseik sokszor érzelmi alapúak. Mi ezt szeretnénk megváltoztatni egy integrált vállalatirányítási rendszer bevezetésével, amely lefedi a logisztika, kereskedelem, pénzügy és könyvelés területeit. A folyamat teljes automatizálása után könyvelési csapatunk átveszi a feladatokat, és naprakész adatokat szolgáltat az ügyfeleknek, hogy azok adatalapú döntéseket hozhassanak.

Sokan úgy gondolják, hogy az automatizált könyvelés és vállalatirányítási rendszer csak nagy cégek kiváltsága, de mi ezt másképp látjuk. A kis cégeknek ugyanúgy szükségük van erre a technológiára, mivel emberi munkaerővel próbálják kompenzálni az automatizáció hiányát, ami hibákhoz és sebezhető folyamatokhoz vezet. Egy ilyen rendszerrel azonban a vállalkozásuk naprakész, átlátható lesz, és a döntések megalapozottabbak lesznek.

A trendteremtő cégek közé akarunk tartozni, és úgy gondoljuk, hogy a termékünk azért gamechanger mert ahogy a mezőgazdaság gépesítése is természetessé vált, úgy az automatizált vállalatirányítás és könyvelés is az lesz a webshopok világában, ennek a folyamatnak vagyunk mi az úttörői. Ahelyett, hogy a webshopok az adatok utólagos összegyűjtésével foglalkoznának, a rendszerünk lehetővé teszi, hogy az optimális készletkezelésre, termékkínálat bővítésére és az árazási stratégiák fejlesztésére fókuszáljanak – a fő tevékenységükre, a kereskedelemre.